Rutty Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Does the mailing company send out all the club magazines at the same time or is it just crap post in my area. A fellow CT member who lives 45 minuets from me received his on Wednesday but the post has delivered today Friday and I still have no magazine. Mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubce Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 My understanding is that despatch is phased over several days Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Hutchings Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Yea I've not had mine yet either. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yorkshire_spam Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Mine turned up today Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thescrapman Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Got mine Tuesday. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard w Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Got mine on Wednesday (Worcestershire) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Hunt Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Mine came yesterday (Herts.). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radders Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 There is also a shortage of postal workers & postman at present, so the normal post delivery days can be somewhat irregular in certain areas. You'll find that areas that were once delivered to daily are now only being covered every 2 or 3 days. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thescrapman Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 Read on the news just now that some CM postcodes have not had deliveries for 3 weeks now due to staff shortages. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts